17. mai-mat

Posted: 18. mai 2012 in frokost, lunsj, middag

17. mai er forbi for i år. Jeg tenkte bare å skrive noen få ord om hvordan dagen ble, matmessig.

Vi var invitert bort på frokost, og fikk servert masse god mat.

20120518-211301.jpg

Vi stilte med jordbær og vaniljekesam ispedd litt soyamelk og vaniljesukker for å få litt mer saus-preg over det.

20120518-211401.jpg

Under lunsjtider var vi i byen og så på togene. Da ble det en liten tur på Deli de Luca, og jeg kjøpte et brett med maki-sushi. Noen av bitene var gode, de med laks i alle fall. Tunfiskrullene ga jeg bort. Tror nok ikke jeg kjøper det brettet igjen, men det var helt grei smak for de som liker det som er inni rullene.

Til middag lagde jeg bakt potet. Skrapet ut innmaten av poteten. Dette miste jeg med stavmikser og blandet inn bernaisesaus og stekt bacon. Toppet det hele med ost, og stekte på 200 grader til osten ble sprø og gylden.

20120518-211801.jpg

Legg igjen en kommentar

