Egg- og bønnesalat

Posted: 31. mai 2012 in grønnsaker, lunsj, salat

Salat er en rett som kan varierer i det uendelige. I går lagde jeg en salat som ble helt fantastisk god. Jeg tok bare de grønnsakene jeg hadde lyst på, og tilsatte litt proteinkilder og annet snadder; kidneybønner, egg, salami og lobnobs (crabsticks).
Tenkte jeg kunne dele min salat med dere, så kanskje dere blir inspirert til å lage deres egen digge salat:

Tomatbåter, paprika, agurk, stekt sjampinjong, kidneybønner, egg, lobnobs, salami/skinke, pinjekjerner, gressløk, basilikum, karse, og litt sitronmajones som en mer kremete konsistens. Rør, server og nyt.

20120531-212937.jpg

Legg igjen en kommentar

