Butikkanbefaling i Trondheim

Posted: 8. juni 2012 in tips

Hvis du bor i Trondheim eller er på besøk i Trondheim, vil jeg anbefale deg å ta turen innom Fruktkorga. Det er en innvandrerbutikk i Dronningens gate, like ved Prinsens gate.
De selger utrolig mye forskjellig til en utrolig fin pris.
I dag kjøpte jeg blant annet mange poser med bønner, erter og linser til 15-25 kr pr pose.

20120608-221601.jpg

Kokosolje skal visst være sunt og mye bedre for hjertet enn andre typer oljer. 30 kr for denne krukka, det er jo nesten like billig som iHerb det.

20120608-221753.jpg

Jeg kjøpte også ferske dadler, ei stor eske til 24 kr. Og det var utrolig godt. Jeg har aldri turt å smake dadler før, men det smakte skikkelig søtt og digg. Det minte meg litt om det klissete som er i wienerbrød. Anbefales. Og det kan brukes i baking feks i stedet for sukker.

Et annet tips: For en billig penge gjør Søstrene Grene oppvasken, matlagingen og måltidet morsommere;

20120608-222008.jpg

Legg igjen en kommentar

