Soppsalat

Posted: 12. juni 2012 in grønnsaker, middag, salat

I dag hadde jeg litt dårlig tid, og orket egentlig ikke lage eller spise middag. Dermed ble valget enkelt: salat.
Jeg kjøpte masse sopp og en pose baby leaf-salat. Soppen stekte jeg sammen med pinjekjerner og hakkede cashewnøtter. Jeg hadde også smårettskinke, søltørkede tomater og sukkererter i salaten. Blandet alt lett sammen og hadde på litt balsamicoeddik.
En salat med masse protein, riktig fett og langsomme karbohydrater. Med glutenfrie grove rundstykker til var jeg mett i mange timer etterpå.

20120612-223019.jpg

Legg igjen en kommentar

