Frokostgrøt

Posted: 4. juli 2012 in frokost

20120704-065025.jpg
Det er egentlig veldig enkelt å lage havregrynsgrøt. For å få den ekstra næringsrik gjør jeg den litt mer avansert.
Jeg har kokosolje og honning i vannet. På denne måten blir grøten søt, og jeg slipper ha på sukker etterpå.
Når grøten er ferdig har jeg på smør og lar det smelte. Til slutt topper jeg den med det jeg vil.

20120704-065231.jpg
Her ble det kanel, eple, rosiner og pasjonsfrukt.
Pasjonsfrukt passer til, men jeg vil anbefale å bruke det sammen med ting som ikke må tygges, for steinene er ikke gode å tygge.

Kommentarer
  1. Benedicte sier:

    Smart! Det er så mye man kan gjøre med morgengrøten for å unngå mye sukker! Honning, kokos, rosiner, søt frukt, syltetøy! Jaa, mye triks 😉

Legg igjen en kommentar

