Grillet laks og grønnsaker

Posted: 8. juli 2012 in fisk, grønnsaker, grilling, middag

Hva gjør man når været er litt ustabilt, men man har lyst på grillmat? Da finner man frem grillpanna.

20120708-073805.jpg

En lett middag til to personer:
– 4 laksekoteletter
– 1/2 paprika
– 5 mini-auberginer
– 3 små vårløk
– masse mini-plommetomater (evt cherrytomater)

Jeg stekte fisken raskt i varmt panne, før jeg la den i ei ildfast form. Det samme gjorde jeg med auberginene. Resten skjøtte jeg bare og hadde i formen. Jeg stekte det hele i ovnen i ca ti minutt og serverte med rømme til.

20120708-074410.jpg

Legg igjen en kommentar

