Det spirer og gror

Posted: 12. juli 2012 in grønnsaker

I mai lagde jeg mitt eget blomsterbed og sådde masse forskjellige frø. Da så Hagen min sånn ut:

20120712-195048.jpg

Jeg kan ikke skille de ulike grønnsakene fra hverandre, men jeg sådde i alle fall gressløk, grønnkål, en salat, reddiker og neper. Det blir spennende nærmere høsten når jeg kan begynne å spise av det jeg har laget selv.

Nå har det fått spire og gro ei stund. Jeg har ikke luket, fordi jeg ikke visste hva som var ugress og hva som faktisk var grønnsaker. Nå derimot har grønnsakene fått vokst såpass mye, at jeg tok sjansen på å luke bort en del. Nå ser det slik ut:

20120712-195238.jpg

20120712-195456.jpg
Jeg gleder meg til jeg kan smake på egendyrket mat.

20120712-195502.jpg

Legg igjen en kommentar

