En dag i mitt liv

Posted: 27. juli 2012 in kuriosa

Jeg tenkte det kunne være morsomt å vise hva jeg spiser i løpet av en dag. I dag har jeg spist frokost, lunsj, middag og kveldsmat som vanlig. Utenom dette har jeg også spist popkorn, pudding og litt forskjellig frukt og bær.

Frokost:

20120727-005627.jpg

Havregrynsgrøt toppet med eple og pakistansk mango. Det var litt uvant med mango på grøten, men absolutt ikke feil.

20120727-005741.jpg

Ei lita stund før lunsj lagde jeg en kaffe latte; kaffe, rismelk og stevia english toffiee. Det ble godt, men veldig søtt, så et tips er å begrense antall dråper.

20120727-005913.jpg

Til lunsj hadde jeg noen brødskiver. Godt ristet brød som er litt svidd i kantene er skikkelig godt. Med leverpostei, majones og agurk + et glass fun light saft til.

Middag:

20120727-010133.jpg

Middag i dag ble pasta med kyllingkjøttdeig og pesto. Trykk her for oppskriften.

Til dessert ble det en liten soyapudding med vaniljesmak:

20120727-010340.jpg

Resten av dagen har jeg spist en fersken, masse hjemmepoppet popkorn, vannmelon, en soyapudding med sjokoladesmak, en kaffelatte med soyamelk (som skummet mye bedre enn rismelka) og sjokoladesmak. Og til kveldsmat spiste jeg akkurat det samme som til lunsj.

20120727-010643.jpg

Helt til slutt i dag har jeg spist ripsbær med vaniljesaus:

20120727-010619.jpg

Det ble litt mer snacks enn jeg vanligvis spiser, men jeg spiser stort sett frukt eller noen annen dessert hver dag.

Hva har du spist i dag?

Legg igjen en kommentar

