Smarte forberedelser

Posted: 30. juli 2012 in tips

Jeg var ferdig på skolen i mai, og har siden da jobbet nesten bare nattevakter. Jeg har hatt god tid på morgenen, og kunne gjort ting i et rolig tempo.

I morgen kommer hverdagen. Jeg begynner i ny jobb, typ 8-16. Etter jobb skal jeg på trening, og er ikke hjemme før i seks-sju tiden. Derfor har jeg nå forberedt maten jeg trenger i morgen. Lunsj, mellommåltid, fruktboks, dessert og rosiner. Til og med vannflaska står i kjøleskapet. Og se hva som står på kjøkkenbenken;

20120730-215640.jpg

I morgen tidlig trenger jeg derfor bare lage grøten (eplet er allerede skjært opp også) og putte matpakkene i sykkelveska. Hurra for smarte forberedelser.

Legg igjen en kommentar

