Brownies og solbærsaft

Posted: 10. august 2012 in baking, bær, kosemat, sjokolade

20120810-224905.jpg

I kveld har jeg laget brownies. Helt enkelt fra pakke: Regal brownies er både uten gluten og melk. Og jeg visste hva nesten alt på ingredienslisten var. Det er et godt tegn.

Men, du trodde vel ikke at jeg spiste bare det lille kakestykket? Selv om jeg spiser sunt og fornuftig gjennom hele uka, prioriterer jeg enkelte utskeielser med den beste samvittighet. Jeg spiste nesten alt dette;

20120810-225028.jpg

Og jeg må bare få tipse om ei skikkelig god saft. Da jeg var lita brukte vi å lage solbærsaft hjemme. Dette er en smak som vekker gode minner. Søstrene Grene selger for tiden saft, til 17 kr flaska. Litt dyrt men verdt det. Denne smakte akkurat som saften hjemme;

20120810-225328.jpg

Kommentarer
  1. ingridsofie sier:

    Det så *veldig* godt ut!

Legg igjen en kommentar

