Havrepannekaker

Posted: 16. august 2012 in egg, frokost

Jeg har fått en ny favorittfrokost, og tenkte jeg skulle dele den med dere.

20120816-213812.jpg

Til ei stor pannekake, nok til frokost, bruker jeg:
– 1 egg
– 50 gr havregryn
– 1 sa honning
– litt melk, kanskje 3-4 ss
Rør sammen og stek på middels varme i litt smør. Vær tålmodig, og snu pannekaka når den begynner å stivne i kantene.

Du kan selvfølgelig toppe den med hva du måtte ønske. Personlig bruker jeg en halv boks soyapudding med vaniljesmak. En søt og god start på dagen.

Med denne pannekaka holder jeg koken frem til lunsj fire timer senere. Perfekt i en travel barnehagedag.

Legg igjen en kommentar

