Bruchetta med kylling

Posted: 25. august 2012 in grønnsaker, kosemat, kylling, middag, salat

20120825-184737.jpg

I dag hadde jeg ikke lyst å lage middag. Men middag ble det likevel. Bruchetta med kylling, saus og grønnsaker. Når brødene var ferdig stekt i ovnen, stekte jeg hver halvpart i litt olje i stekepanna.

Jeg hadde glutenfri chiabatta med aioli, kyllingfilét, babyleafsalat, avokado, agurk og tomat.
Kjæresten hadde grove baguetter med to ulike toppinger. Begge hadde kylling, babyleafsalat, agurk, avokado og tomat. I tillegg hadde den ene mozzarella og aioli. Den andre smurte jeg et lag med satésaus/peanøttsaus på.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ble misunnelig på hans mat. Men ikke for det – min var utrolig god den også.

20120825-185226.jpg

Hva synes du er best å ha på bruchetta eller baguetter?

Legg igjen en kommentar

