Spagetti og kjøttsaus

Posted: 27. august 2012 in grønnsaker, kjøtt, middag, pasta, saus

20120827-202016.jpg

Dagens middag ble rett og slett Byggmester Bob-pasta og en utrolig god kjøttsaus. Jeg visste ikke at kjøttsaus var så enkelt å lage. Jeg fant oppskriften på NRK sine matsider. Bare trykk på linken så finner du oppskriften.

Jeg fulgte oppskriften, med unntak av gulroten som jeg droppet. Det ble akkurat nok mat til to sultne, aktive mennesker.

20120827-202422.jpg

Byggmester Bob-pastaen er forresten glutenfri. Jeg fant den på Meny. De selger mange ulike typer glutenfri pasta. Pastaene er blant annet laget av mais eller ris.

Legg igjen en kommentar

