Pannekaker

Posted: 30. august 2012 in baking, egg, kosemat

Jeg hadde lyst på noe annet en brødskiver til kveldsmat i dag. Derfor rørte jeg sammen til pannekaker. Det tar litt tid å steke dem, men det er veldig verdt det.

Til fire porsjoner trenger du:
4 egg
7,5 dl melk/jus/vann (jeg brukte havremelk og eplejus)
Litt salt og sukker
En god dæsj olje
Mel til passe røre (jeg brukte jyttemel, kokosmel, bokhvetemel og mandelmel)

Rør alt sammen til en god røre. Stek på middels høy varme med litt smør i panna.

Server med det du liker på toppen. Jeg hadde smør og sukker. Kjæresten hadde peanøttsmør og banan.

Det var nesten oppspist før jeg kom på å ta bilde;

20120830-213140.jpg

Kommentarer
  1. Nå kan du sjekke ut om bloggen din kom med på topp 10 listen på bloggkåringen 🙂 http://www.ingridsblogg.no/?p=409578

Legg igjen en kommentar

