Wok chop suey

Posted: 10. september 2012 in grønnsaker, kjøtt, kylling, middag, wok

I dag lagde jeg en kjapp wok til middag. Jeg kokte ris. Woket kjøtt. Kylling til meg, svinekjøtt til kjæresten. Så woket jeg grønnsaker; løk, sopp, paprika og knutekål. Jeg hadde på saus; soyasaus, fiskesaus, salt og pepper. Til slutt stekte jeg papadums i panna med litt olje. Det hele var ferdig på under en halvtime. I tillegg ble det igjen såpass mye at vi kan ha til lunsj i morra begge to.

20120910-215451.jpg

Kommentarer
  1. Benedicte sier:

    Såå spennende!! Åhh, med papadums! Det er jo såå godt, men har aldri kommet på eller visst man kan kjøpe og bruke det selv i wok…..

    • ingrid3g sier:

      Papadums var kjempegodt. Jeg har ikke prøvd det før, men det funket veldig bra. Og det kostet bare 20-25 kr for en pakke med 10 stykk.
      De skulle bare steke i to sekund på hver side.

Legg igjen en kommentar

