Jensen’s Bøfhus

Posted: 24. september 2012 in restaurant, restaurantanbefaling

Jeg er litt splittet etter to besøk på denne restauranten.
Den første dagen bestilte jeg og kjæresten to ulike kyllingretter. Kyllingen var helt fantastisk saftig og mør. Grønnsakene var rett og slett posegrønnsaker. Altså – kjøttet var kjempegodt, grønnsakene sånn passe.
Den neste dagen bestilte jeg nachos; tortillachips, kylling og masse tomatsalsa. Med salsa og gucamole på siden. Bittelite kylling, litt tortillachips og masse tomatsalsa. Ikke noe å skryte av. Kjæresten spiste spare ribs – all you can eat. Han spiste seg dermed god og mett, og sa at kjøttet var veldig godt.

Så til servicen: Jeg vil ikke anbefale noen å dra til Jensen’s Bøfhus hvis de ønsker topp service. Fredag gikk greit. Vi fikk det vi bestilte, men ikke noe ekstre oppfølging. Lørdag var det helt annerledes. Greit nok – det må tas i betraktning at det var lørdags kveld og restauranten hadde fullt belegg hele kvelden. Men dette burde de tatt høyde for. Vi måtte først vente på å få bord (vi hadde reservert), vente 15 min på å bestille, ytterlige ti min før vi fikk drikken. Forretten måtte vi spørre om. Så kom omsider middagen. I tillegg hadde ikke servitøren fått med seg alle bestillingene.

Konklusjonen er: Vil du spise godt kjøtt er dette stedet å dra. Ønsker du godt tilbehør og god service i tillegg? Da må du dra et annet sted. heldigvis var vi en stor gjeng som kunne holde hverandre med godt selskap.

20120924-224634.jpg

Legg igjen en kommentar

