TGI Friday’s

Posted: 24. september 2012 in restaurant, restaurantanbefaling

Fredag spiste vi lunsj på Aker Brygge, på TGI Friday’s.
Jeg var litt spent på om de hadde noe til meg og mine krav (glutenfritt og melkefritt). Det skulle de kunne fikse; en kyllingsalat og litt chips burde gå. Første gang salaten kom hadde de strødd parmesan over det hele. Servitøren beklaget seg dypt, og det kom raskt en ny salat. Masse grønn salat med litt kylling og tomat. Helt greit, bortsett fra at jeg ikke liker isbergsalat.

20120924-225336.jpg

Som plaster på såret skulle jeg få dessert sa hun. Dessverre kunne jeg ikke spise noen av dessertene, men det kunne kjæresten.

20120924-225431.jpg
Han bestilte denne herligheten. Is, krem, saus, bær og nøtter. De andre bestilte seg også dessert.

Da vi skulle betale viste det seg at vi fikk alle dessertene dekt. Hvilken service, fordi de gjorde en liten feil. Kjempebra!

Konklusjonen er; litt kjedelig salat, men de andres mat så veldig spennende ut. Og servicen var helt upåklagelig. Tommel opp!

Legg igjen en kommentar

