Bursdagsforberedelser

Posted: 6. oktober 2012 in Uncategorized

Jeg lager ikke så mye spennende mat for tiden, da tiden går bort til enten jobb og trening, eller bursdagsforberedelser.
Men bilder fra bursdagsforberedelsene kan jeg ikke legge ut enda. Da blir det ikke noen overraskelse for gjestene. Men i kveld er festen, så bilder kommer snart. Fram til da kan jeg friste med et isbilde i oktober;

20121006-083933.jpg
Sorbet fra Cielo. Denne koste jeg meg med på bursdagen min (mandag). Mango og pasjonsfrukt var veldig god, men jeg fikk en ny favoritt: kokossorbeten smaker som kokosbolle.

20121006-084123.jpg
Denne lever jeg litt etter. Jeg spiser godteri og mye annet som ikke er bra, men primærnæringen min, maten min, skal helst være hjemmelaget og av rene råvarer.

Legg igjen en kommentar

