TGI Friday’s i Trondheim

Posted: 22. oktober 2012 in kjøtt, kosemat, middag, restaurant, restaurantanbefaling

TGI Friday’s er endelig kommet til Trondheim. Dette måtte vi teste ut. Jeg var der med kjæresten og ei venninne.
De spiste biff med smørdampede grønnsaker og potetmos. Og det som så ut som og luktet som verdens beste sjokoladekake med karamell inni.

Jeg spiste biff med chips og majones. Jeg sa jeg ville ha biff, og at de kunne gi meg hvilket som helst tilbehør, så lenge det var gluten- og melkefritt. Sånn sett ble jeg litt skuffet av maten. Men biffen var fantastisk god. Og det var kjæresten som spanderte.

Alt i alt vil jeg anbefale Friday’s, men vær forberedt på at det ikke er så mange valg om man har allergier eller matintoleranser.

20121022-184721.jpg

Legg igjen en kommentar

