Middag på boks

Posted: 29. oktober 2012 in grønnsaker, kjøtt, middag

Nei, jeg snakker ikke spetti eller joikaboller. Ikke Fjordland heller, for den saks skyld. Jeg snakker rett og slett om middag i mateske – eller mat på boks.
I morgen blir en lang dag. Derfor er middagen laget allerede, slik at jeg bare trenger å varme den.

20121029-232101.jpg

Det ble soppstuing: løk, sopp, fløte, rømme, salt og pepper. Biff stekt i terninger. Grønnkål frest litt i ei panne med olje. Og perletomat – en av de mest smakfulle tomatene jeg kan finne. Da kan jeg ha en lang dag på jobb uten å tenke på om jeg får i meg nok og rett mat. Perfekt for et travelt menneske.

20121029-232054.jpg

Legg igjen en kommentar

