Fredagens mange matpakker

Posted: 24. november 2012 in frokost, lunsj, smoothie

20121124-194909.jpg

I går begynte jeg på jobb 7.10, og visste jeg ikke kom hjem før i sjutida. Derfor passet jeg på å ha med meg nok mat.

– Til frokost ble det fire brødskiver med makrell i tomat/peanøttsmør og banan.
– Til lunsj ble det to egg, 1/2 avokado, litt blåbær og en smoothie laget av banan, appelsinjus, jordbær og havregryn.
– Mellommåltidet spiste jeg mellom jobb og trening. Det var to brødskiver og en klementin.

Etter trening tok vi storhandelen, og det var derfor perfekt med grillet kylling og potetgull til middag.

I dag spiste vi ovnsbakt laks, grønnsakswok og ris:

20121124-195325.jpg

Legg igjen en kommentar

