Dagstur til Oslo

Posted: 8. desember 2012 in Uncategorized

20121208-055532.jpg

Det å ikke kunne spise hva som helst krever litt planlegging når man skal reise bort. I alle fall hvis man i tillegg vil være sunn og ikke bruke all verdens med penger. Her er dagens matrasjon.

Frokost: 4 brødskiver
Lunsj: 1 skive serranoskinke, 2 egg, litt agurk, 1 avokado, litt bringebær og 1 pasjonsfrukt
Mellommåltid: 3 små brødskiver
Frukt: 2 klementiner, 1 banan, miniplommetomater, sukkererter og knaskegulrøtter

Jeg har fått beskjed om at jeg får lunsj på kurset jeg skal på, men sist fikk jeg en utrolig kjedelig kyllingsalat. Derfor tar jeg med lunsj i tilfelle.

Dette er bare en dagstur. Om jeg skulle vært borte lengre hadde jeg nok bare spist det som var å få tak i de andre dagene.

Bruker du ha med mat når du skal reise en liten tur?

Legg igjen en kommentar

